Katt psykolog sökes!

ylvaaskersund

Trådstartare
Min stallkatt är knäpp! han brukar sova på en fårskinnsfäll som ligger på en stol, den har han nu bajsat på! Sen rullar han sej i hundkissad snö, riktigt gnider in huvudet i den gula snön:eek:. Vad kan dessa konstiga beteenden bero på?

Sv: Katt psykolog sökes!

Han är pervers! :eek:

Nej, skämt åsido, jag tror att han vill märka ut sitt revir. Att de stryker sig sig i hundkissad snö beror nog på att de känner den fientliga och främmande lukten och försöker förinta den genom att stryka in sin egna odör på den :p

Min katt gjorde så när vi flyttade. Strök sig mot allt och alla! Och idag, om vi köpen en ny möbel eller nått så är han genast framme och stryker, rullar eller gnider in sig på en gång. Det är HANS möbel ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan! Jag har en katt som beter sig väldigt konstigt på kvällarna och nätterna. Merida är en 2 årig ragdoll som bott hos mig hela...
Svar
8
· Visningar
2 688
Katthälsa Min katt anser att hon alltid ska med på promenader och ska vi inte gå på landsväg är det såklart okej. Annars får jag stänga in henne...
Svar
0
· Visningar
722
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Har en 5årig huskatt som varit kastrerad sen 5-6 månaders ålder. Han kom hit som kattunge, men antagligen för tidigt för att lämna...
Svar
16
· Visningar
2 359
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 902

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar