Katt + Hund = <3

urkella

Trådstartare
I söndags blev jag även hundägare och så här tycker Ichi om honom :D

28673269.jpg

28673409.jpg

28673591.jpg

28673590.jpg

Är dom bara inte för söta ihop :love:

Sv: Katt + Hund = <3

Ursöta :love: Så där ligger min oci-katthane och min Dp i princip hela tiden! :love: :D

Fantastiskt söta! De kommer att ha så roligt ihop!:love:

Jag hade ju katt tillsammans med vår welshterrier, katten ville hemskt gärna stryka sig mot hunden och ligga riktigt nära medan hunden (trots att han verkligen älskade katten) tyckte det var rätt äckligt med SÅ nära kontakt så han höll andan och drog in magen när katten strök sig mot honom och när de låg tillsammans behövde han ha sina 10 cm glapp så han flyttade och katten flyttade efter. De hade så roligt ihop!:love:

åh så gulligt! :D:love:

min lilla kattunge har också blivit kär i en hund... men där är storleksskillnaden liiiite större... ;)

28610871.jpg

28610874.jpg

28610883.jpg

det är ju så gulligt med kärlek som går över artgränserna ^^

Awwww

Det är något som aldrig, aldrig, aldrig kommer ske här hemma :D
Min tik hatar katten men är också livrädd för henne x)

Älskar att se kärlek mellan olika djurarter! :love:
Det närmsta jag har kommit att se det var nu för några veckor sedan när katterna flyttade ut på landstället och ena katten blev så rädd när jag satte honom på gräsmattan att han försökte gömma sig under min sambos föräldrars tax. :D

Arride.jpg

Hunden på bilden och kattungarnas mamma var så goda vänner att hunden var med och hjälpte till vid förlossningen.

Dom är tyvärr alla borta nu:cry:

Vad fint! Det kan inte vara så vanligt att bästa vännen, som dess utom är en hund, får hjälpa till när katten ska föda? Otroligt fin minne måste vara över dem.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
566
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
800
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
465
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
754
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama