O
Osis
Jag har länge tänkt att kastrera mina två marsvinspojkar men har backat varenda gång för priset (ca 500:-/st) och varit rädd för att de inte ska vakna igen efter narkosen...
Hur stor risk är det att de inte vaknar?
de är nu 1år och 1 månad. de bor i samma bur och bråkar inte så mkt, deras mamma och brorsdotter bor i buren under så när jag inte har gjort rent på ett tag så är det då de bråkar mest.
Det flyger inte hårtussar utan de går och kurrar och uppvaktar varandra helta tiden och ibland så ger de varandra ett tjuvnyp, mendet är inte ofta..
Skulle helst av allt ha ungar efter de men har inte varken plats eller tid med det
Vad skulle ni göra? skulle ni kastrera dem? eller är det onödigt?
hur blir de när de är kastrerade? blir de lugnare? Tystare? sällskapligare?
Lite bilder.
Castello
Tabasco
Hur stor risk är det att de inte vaknar?
de är nu 1år och 1 månad. de bor i samma bur och bråkar inte så mkt, deras mamma och brorsdotter bor i buren under så när jag inte har gjort rent på ett tag så är det då de bråkar mest.
Det flyger inte hårtussar utan de går och kurrar och uppvaktar varandra helta tiden och ibland så ger de varandra ett tjuvnyp, mendet är inte ofta..
Skulle helst av allt ha ungar efter de men har inte varken plats eller tid med det
Vad skulle ni göra? skulle ni kastrera dem? eller är det onödigt?
hur blir de när de är kastrerade? blir de lugnare? Tystare? sällskapligare?
Lite bilder.
Castello
Tabasco