Kategori i TDB

C

Chine

Jag ska ju som sagt tävla min D-ponny som Ridhäst i augusti. När jag skulle skriva in honom i TDB så ska man ange vad han är för kategori. Han är ju en ponny, men han ska tävlas som Ridhäst. Vilket ska jag skriva?

Sv: Kategori i TDB

Kan svara mej själv då, fick reda på att det ska stå "Ridhäst" som kategori om han ska tävla som ridhäst även om han är ponny.

Jag har både och. Min D-poony som endast har tävlat som stor häst så länge tdb funnits står som ridhäst, min c-ponny som nyss är mätt läggs ju in som c-ponny eftersom det är vad mätintyget säger, sen kan jag anmäla honom till vilket som det protesterar inte systemet emot.

jag har med en ponnyer jag tävlat med, står ponny på deras sidor, men kan ju anmäla till stor häst tävlingar utan problem

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
529
Senast: Mli
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Ketrawzc
·
Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
764
Senast: Elo
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
656
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka