Kastreringstid...

fiaskurken

Trådstartare
Får snart hem de efterlängtade kissungarna Svante och Bosse :banana: När kan jag tidigast kastrera dem? :confused:
Nån som minns ungefär vad det kostar?

Har haft tre hankatter men minns inte :angel:

6 månader ca tidigast.

Där jag bor kostade det 500-600 ca för min hankatt men då fick vi öronmärkning på köpet.

Sv: Kastreringstid...

Brukar kosta runt 400-500, lite beroende på var man gör det. Gör man märkning och vaccination samtidigt brukar det bli ett paketpris av allt.
Kan göras från ca 6 månaders ålder. I vissa extremfall tidigare, men oftast från 6 mån.

Sv: Kastreringstid...

Hos min veterinär ska de vara 6 månader och då betalade jag 460 kr för hankatten och 960 för tjejen. Utöver detta la jag till 99 kr för öronmärkning :)

/snurpe

Liknande trådar

Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
471
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
529
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 199
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka