Kastrering av hanhund

Sv: Kastrering av hanhund

Hej undrar har du precis kastrerat din hund? vad är detför hund och vad kostade det? jag har en dvärgpinscher och han väger 2 kg

Har kastrerat honom idag.. kom precis hem.. :cry::(
5 dagar MÅSTE han ta det lugnt och säkert ett par dagar efter det för då har dom tagit ut sygnen.. för att svara på min egen fråga..:crazy:

Det kostade 2500:-
Vi bor i Malmö

min hästveterinär kastrerade min hund.. och det tog bara ett par dar så var det läktt och stygnen var såna som försvinner av saj själv.. mkt smidigt och bra.. tror typ efter 4-5 dar var han i samma action igen!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 909
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Min 9 åriga hund kastrerades för snart 6 veckor (kirurgisk kastrering)sedan pga förstorad prostata. Han har fortsatt problemen kvar (tar...
Svar
12
· Visningar
758
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 955
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Guldfasanerna