Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt, min fibro-hjärna klarat inte så mycket text/faclspråk, kan du sammanfatta kort?Jag hade velat ta bort injektionsstället med marginal, men annars hade jag inte varit så orolig baserat på EMAs rapport om just metamizol. https://www.ema.europa.eu/en/docume...ommittee-veterinary-medicinal-products_en.pdf
Bortsett från på injektionsstället verkar halterna sjunka under det gränsvärde man kommit fram till ganska fort. Dvs långt under farmakologiskt aktiva nivåer. Så efter mer än 1 vecka hade jag personligen inte varit superorolig. Går det 2v är det såklart ännu bättre.Förlåt, min fibro-hjärna klarat inte så mycket text/faclspråk, kan du sammanfatta kort?
Fyi så tog vi inte reda på något kött, såg ut som tarmvred inuti honom och det köttet ville vi inte äta. Fan vet hur mycket som "läckt ut" i kroppen iom stoppet i tarmen.Bortsett från på injektionsstället verkar halterna sjunka under det gränsvärde man kommit fram till ganska fort. Dvs långt under farmakologiskt aktiva nivåer. Så efter mer än 1 vecka hade jag personligen inte varit superorolig. Går det 2v är det såklart ännu bättre.
Nä, det kanske man vill undvika.Fyi så tog vi inte reda på något kött, såg ut som tarmvred inuti honom och det köttet ville vi inte äta. Fan vet hur mycket som "läckt ut" i kroppen iom stoppet i tarmen.