Känner någon till..

Virveln

Trådstartare
en hingst (kanske valack nu?!) som skall heta Vietotio och vara efter Corland. Har försökt hitta info, men inte lyckats :confused:

Sv: Känner någon till..

Såg annonsen, fråga säljaren i vilket land hästen är född och i vilken stambok den är registrerad i, så är det lättare att söka.

Det är felstavat, ska vara Viettorio. KWPN, skimmel f 2002 efter Corland-Renville-Ivanhoe-Xebex xx.

Ej godkänd i KWPN, klarade första gallringen , men åkte sedan ut. Han ska tydligen haft licens i AES men är ej med på deras senaste hingstlista.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Trädgård & Växter Jag ska ge mig på att odla kapris. Fröna ska stratifieras innan sådd. Men hur sjutton ska man göra egentligen? Jag hittar lika många...
2
Svar
30
· Visningar
743
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka