Jag undviker att ge kvistar och grenar från stenfruktsträd, vilket jag tror att körsbär räknas som? Har absolut ingen tillförlitlig källa men sett diskussioner om att stenfruktsträd innehåller ämnen som kan bilda cyanid. Vet egentligen inte om detta stämmer men det är tillräckligt för att jag istället ger andra träslag.
 
Jag undviker att ge kvistar och grenar från stenfruktsträd, vilket jag tror att körsbär räknas som? Har absolut ingen tillförlitlig källa men sett diskussioner om att stenfruktsträd innehåller ämnen som kan bilda cyanid. Vet egentligen inte om detta stämmer men det är tillräckligt för att jag istället ger andra träslag.
Tack då vet jag. Synd har mycket kvistar av körsbär och dottern är på 4H med kaniner.
 

Liknande trådar

Däggdjur Flera gånger, senast nyss, vid tio i ett på natten så är det någon av våra kaniner som skriker. Vi har tre stycken kaniner av...
Svar
11
· Visningar
1 001
Senast: Efwa
·
Däggdjur Jag behöver köpa en trimmer; Primärt för min kanin som har problem med huden runt ögonen. Trimmern får gärna även funka för hundtassar...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: Stinaelin
·
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: Blyger
·
Däggdjur HUR får jag kaninernas hö att hållas så att de kan äta det men inte sprida ut det i hela hushållet. Har två kaniner som går lösa inne...
Svar
0
· Visningar
678
Senast: vinkelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fastna i stigbygel med tåkappa?
  • Hingstval 2024
  • OS Hoppning 2024

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp