Jag undviker att ge kvistar och grenar från stenfruktsträd, vilket jag tror att körsbär räknas som? Har absolut ingen tillförlitlig källa men sett diskussioner om att stenfruktsträd innehåller ämnen som kan bilda cyanid. Vet egentligen inte om detta stämmer men det är tillräckligt för att jag istället ger andra träslag.

Jag undviker att ge kvistar och grenar från stenfruktsträd, vilket jag tror att körsbär räknas som? Har absolut ingen tillförlitlig källa men sett diskussioner om att stenfruktsträd innehåller ämnen som kan bilda cyanid. Vet egentligen inte om detta stämmer men det är tillräckligt för att jag istället ger andra träslag.
Tack då vet jag. Synd har mycket kvistar av körsbär och dottern är på 4H med kaniner.

Liknande trådar

Däggdjur Någon som testat att ha stallpellets till kaninerna? Alltså utan att blöta upp det?
Svar
3
· Visningar
291
Senast: Blyger
·
Däggdjur I min del av landet finns det inte vilda kaniner. Tydligen så har dock en del tamkaniner lyckats överleva i det vilda och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 604
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
708
Däggdjur Flera gånger, senast nyss, vid tio i ett på natten så är det någon av våra kaniner som skriker. Vi har tre stycken kaniner av...
Svar
11
· Visningar
1 414
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka