kanin, snarka ?

F

Fluff

Hej, jag brukar inte ha min kanins bur i mitt rum utan hans bur står på toaletten sen får han springa så mkt han vill i hela huset. Men när jag tog med min kanin till en stuga som vi hyrde så på natten vaknade jag o Min mamma av att det va små små pipljud, jag tände lampan och då vaknade han så klart. Senare på dagen la han sig på golvet och då blundade han och hade samma små pipljud :) Låter skit gulligt. Är det snarkningar ?

Sv: kanin, snarka ?

hmm.. har svårt för att tro att en kanin snarkar? har då aldrig hört talas om det...

kanske har problem med luftvägarna eller något? :confused:

Men han har ju aldrig andats hastigt eller så när han e vaken..

kan väl bli något när han ligger ner..?

så är det väl för endel männsikor också?
men jag ve tinte, svårt att veta när man inte har hört själv :)

Ahh kanske dt. men det är ju så om man ligger typ på mage eller vad det är så snarkar man som människa. Och jag sökte på google och då var det ngn som skrev att hennes kanin snarka typ.. aja han verkar inte lida av att snarka :smirk:

Han kanske drömmer?:)

Min hund piper när han drömmer, fast jag har aldrig hört min kanin göra det.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 363
Senast: cassiopeja
·
Däggdjur Bakgrund: 2 hanar nu 3 år flyttade hit i somras som sällskap åt vår nu 2 åriga hane,eftersom han gått ensam sedan vi tog över honom i...
Svar
5
· Visningar
1 581
Senast: oz_joj
·
Äldre Ursäktar långt inlägg! Förutom det jag nämner här nedan är han allmänt otrevlig, jag får stå ut med sura dunk i golvet när mina hundar...
Svar
16
· Visningar
3 199
A
Däggdjur Hej, jag har lite problem med min kanin. Jag har alltså skaffat mig en dvärgvädur, hona, som var i den åldern att hon just fick...
Svar
1
· Visningar
958
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama