Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar just nu på hingst till mitt sto, och vill ha en typförbättrare och gångartshingst. Mitt sto är e Donnerfly och är lite tung i typen med något lång rygg. Någon som har en kommentar?
Det tror jag. Jag tror att han kommer att lätta upp typen, men kanske inte så mycket som en renrasig trakehner, med tanke på att han har Ferro rätt nära. Han är själv kort i ryggen, så det tycker jag låter som en god korsning. Trakehnerkorsningar med D-blod brukar ju också vara en vinnare!![]()
Åh- men det låter ju bra. Ska bara fundera lite till... utbudet av hingstar är ju så stort, och man vill såklart göra ett bra val.
Ja, men det vore roligt om du valde PB - han åker tillbaka till Holland efter denna säsong, tyvärr.
Ja, jag hörde det och har det med i baktanken! Han står ju inte så långt ifrån mig, kanske kan man åka o se honom? Jag pratade med hingsthållaren idag och han tyckte (givetvis) att PB skulle passa till mitt sto. Själv tror jag att hon kan behöva lite mer nerv i sin avkomma och det kanske det bli om det är trakhener i.