Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har Google en egen excel? Måste alla ha ett Googlekonto då? Eller delar ni fil?Vi schemalägger med ett Google excel doc som alla kan komma åt och ändra
Vi har vars en vardag i stallet där vi gör allt, in/utsläpp, fodringar och mockar.
Sen har vi en helg/häst där man har samma sak. På så sätt blir det inga missförstånd vem som gör vad vilket pass.
Sen kan man givetvis byta om man är iväg men då håller man själv rätt på bytet.
Vi har även en almanacka där vi fyllt i vems helg det är samt eventuella byten eller om vi ska iväg. Men vi har också både en fb-grupp samt en messengergrupp
Nä, det är inte så farligt. Vi har oftast stallfrukost någon utav dagarna och då brukar vi hjälpas åt med stallsysslorna.Blir det inte mycket att ha en hel helg? Hur många "pass" är det på en dag?
Delad googlekalender?Alltså, vanlig almanacka i all ära. Men det blir ju svårt att en torsdagskväll kolla om det vara jag som skulle fodra i morgon. Funderar på nåt digitalt, men hittar inget bra.
Alltså, vanlig almanacka i all ära. Men det blir ju svårt att en torsdagskväll kolla om det vara jag som skulle fodra i morgon. Funderar på nåt digitalt, men hittar inget bra.
Vi har en app-almanacka som vi delar ihop. Just våran heter Time-tree. Man bjuder in dem som ska vara med och alla kan lägga in tider. Man kan också kommentera varandras inlagda tider. Funkar kanon!Ingen som kör digitalt?
Alltså, vanlig almanacka i all ära. Men det blir ju svårt att en torsdagskväll kolla om det vara jag som skulle fodra i morgon. Funderar på nåt digitalt, men hittar inget bra.
Jovars, men det är situationer som, åtminstone i mitt stall, händer hela tiden. Jag står och putsar ett träns och nån frågar mig; "kan du byta fodring med mig?" och jag svarar javisst.Fast va?
Ditt eget schema måste du väl ändå ha koll på annat än du kollar/undrar kvällen innan?
Fota av schemat och utöver det skriv in i din egen kalender ?
Jovars, men det är situationer som, åtminstone i mitt stall, händer hela tiden. Jag står och putsar ett träns och nån frågar mig; "kan du byta fodring med mig?" och jag svarar javisst.
Sådana fodringar kan ja bli skitosäker på. Istället för att börja messa folk sent på kvällen skulle jag bara vilja gå in och kolla.