Kan någon svara på mina frågor???

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare madkullen
  • Startdatum Startdatum
M

madkullen

Har lite frågor om travare och lite annat som jag hoppas ni därute kan besvara :confused:

Jag vill jättegärna börja träna ute på banorna. Men det finns två problem.
Jag kan ingenting om att köra eller sela. :crazy:
Jág har ingen egen häst.

Kan man gå på en typ "ridskola" eller nått för att få sitta i en sulky och jobba?

Finns det nått läger eller nått man kan gå på för att lära sig mer?

jag behöver hjälp hoppas ni därute kan hjälpa mig!

Sv: Kan någon svara på mina frågor???

Ta kontakt med din närmsta travbana, de brukar ha olika kurser och prova på omgångar och kan hjälpa till med kontakter.

OKok tack för iden Pussa:rofl:

Eller kolla i nåt travstall om du kan få hjälpa till där,det lär man sig mkt på... Prao eller vara där på helgerna,eller nåt sånt......'

okok tackar för dettta :D

Vad kul med nya intresserade,det behöver sporten :) . Var i landet bor du? Så vi kan föreslå bra kontakter.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
993
Senast: Cattis_E
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: Squie
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 131
Senast: zarmino
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 558
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv