kan man sko själv...

Sv: kan man sko själv...

tycker dte bord eingå massage av de snygga stalltjejerna när hovisarna jobbar klart.

ett satans yrke,det är vad det är

(ja,jag -vet-attd et är många tjejer som jobbar också,ni får väl jaga karlarna runt dynghögen eller så;) )

.
Vart finns de karlarna som masserar?:bump:
Bor de kring dynghögen?:rofl:

Sv: kan man sko själv...

:angel:

Men jag rekommenderar ingen att på egen hand sko sina hästar om nu munin vill ha en åsikt. Däremot är det väl klokt att de kan slå på en tappsko...
Håller med dig.
Tappskor tycker jag bara är vettigt att slå på för hästägaren om de vet vad de gör,alla vet inte det och gör större skada än nytta.
Jag föredrar att slå på ev tappsko själv åt kunden så det blir som det borde.;)
En smart gubbe(inte) slog på en tappsko på sin häst en gång,han slog i en söm och den kom aldrig ut:eek: ,vad gjorde idioten?
Jo han lät den sitta kvar!"för det var ju bra för man slapp ju nita"
Öh..gissa vem jag hade lust att "nita"?:mad:
Himla tur att hästen inte blev halt kan jag säga..

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 155
Senast: Kilauea
·
Hästvård Min häst fick efter skoning (ca 30 min), flera konstiga symptom! Efter att hovslagaren var klar, ville han se att häst var ok, vilket...
Svar
11
· Visningar
2 315
Senast: mily
·
Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
3 396
Hästvård Jag börjar bli helt uppgiven av dessa ständiga tappskor mina hästar skaffar sig. Vad tusan ska man göra? Min förra häst hade max 4...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
14 237
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • B12brist?