Kan man ha for manga katter?

20 av dom är inne katter, resten av dom är arbetande stallkatter... Avlar ju och just nu har vi en hög mend kattungar (3 av avels katterna har fått ungar) och sen fick två av stallkatterna 3 varsinna kattungar (dock ska dom va på P+pillret!)
Men vi bor på landet annars skulle det inte funka... men sen så har vi 3 hundar och fler hundar på väg och det allt i ett pyttelitten villa (och då menar jag PYTTE liten)

Vi har fem katter, kattungar dyker upp med jämna mellanrum.
Oftast naturdör dom, blir överkörda eller nedtrampade.
Eller så dränks dom.

man kan inte ha för många katter om man fixar hem åt ALLA kattungar, såvidare du inte ska behålla någon., och verkligen tar hand om dom. för blir en sjuk är det rätt så oundvikligt att någon annan inte ska bli det. så jag hoppas att alla djuren mår bra? är alla bond katter?

Liknande trådar

Katthälsa I mitten av Juli sa avlivade vi varan gamling (22 ar gammal). Kvar blev en 10 ar gammal katt. det har aven funnits en till katt i...
Svar
2
· Visningar
1 393
Senast: Inglorion
·
Övr. Hund Lite drygt tva manader efter att vi avlivade var forra hund skaffade vi en ny hund. Vi fick hem honom i mitten av februari och han var...
Svar
16
· Visningar
2 032
Senast: Ravishing
·
L
Träning Pa Onsdag ska jag och hamta upp min nya tva ariga hingst...han har aldrig varit nagon annanstans an pa stuteriet dar han var fodd, och...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: urkella
·
Avel For att gora en lang historia kort sa kom det ett utsvultet sto med en lika utsvulten 1-aring vid sidan vandrande in har for ungefar en...
Svar
16
· Visningar
1 692
Senast: JennyK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka