Kan man färga en bikini?

Bebben

Trådstartare
Jag vill ha en svart överdel, men modellen som satt bäst på mig fanns bara i vitt. Köpte den ändå såklart, men det tar ju tyvärr inte lång tid innan den färgas av allt möjligt som tyget utsätts för..

Så, vet någon här om man kan färga den typen av tyg?
 
Som jag misstänkte :(

Överdelen är redan lite missfärgad pga det som smörjs in på kroppen.. Och ett litet lerstänk från en av hundarna går inte bort i tvätten helt heller.
Nåväl, blir den i sämre skick så testar jag, för då slängs den bort annars ändå..
 
Jag har provat en gång för några år sedan, med ett högst tvivelaktigt resultat så jag skulle inte rekommendera det. Men det är klart, tänker du ändå slänga den så kan det ju vara värt ett försök.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 223
Senast: MML
·
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 630
Senast: KesoNeso
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
597
Senast: WildHorse
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
578
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp