Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
...en ridhjälm som legat i några år utan att ha blivit använd eller är den förbrukad?
Jag har en som jag köpte 1998 är det dumt att använda den nu.
Den är i princip oanvänd.
Jag har inte ens tappat den i backen.
Så då kanske jag kan använda den när jag ska prova att rida igen, för det känns lite dyrt att måsta köpa en ny hjälm bara för att prova rida igen.
Hjälmar ska klassas som "förbrukningsvara" och kasseras efter "några år" oavsett om man trillat av eller tappat hjälmen i backen. Hjälmar består av hårdplast som "murknar" med åren. Jag skulle tveka till att använda hjälmen....
Hundavel & Ras Och jag känner mig som värsta djurvårdar/vet plågaren, jag röntgar allt o lite till, innan dna tester kom röntgade jag mina labbar hd,ed...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.