Kan jag vara med barn??

_Skifting_

Trådstartare
Hej..
Det är såhär...:
Skulle fått min mens igår (den 17:e)..
Kom idag vid middag...
Men inte så som den brukar... Brukar ha rikligt från och med 1 timme efter att den har börjat och 2-3 dagar frammåt sen avtar den de sista 2 dagarna...
men idag så kom det först ett brunaktigt klek (brukar det inte göra), och sen har jag småblött blandat med det där kletet hela dagen... (extremt lite... Inte ens tampong mycket, så det e trosskydd..:eek: Brukar ha storlek Super de första dagarna..)
Har mensvärk, men det oxå annorlunda.. Sitter liksom "mitt på".. Hmm, svårt att förklara... :confused:
Alltså, det sitter nere vid livmodern men inte ute i kanterna som typ vid äggledarna utan mittemmellan..
Inte har jag ont i ryggen heller..
Brösten är stora och tunga och ömma så man inte kan använda bh för det trycker för mycket och skaver på mina EXTREMT ömma bröstvårtor, så det är trekants bikini som gäller..:crazy:
Känner mig ständigt törstig, men endå "slabbig" i munnen...

Snälla hjälp mig...
 
Sv: Kan jag vara med barn??

Så hade jag också, helt annorlunda och räckte med trosskydd, väntade 1 månad och ingen mens. Testade positivt och bokade tid hos en barnmorska som sa att det inte var någon mens.

Sen var jag på ultraljud och det var visst en mens jag hade haft ;) Gissa om det kändes snopet att behöva vänta 4 veckor till innan h*n tittar ut ;)
 
Sv: Kan jag vara med barn??

Gör ett test så veta, möjligt att det kan vara så, lika möjligt som det kan vara en tillfällig orytm i hormonerna...

Lycka till hursom!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp