Kan inte spara

fejko

Trådstartare
Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och plötsligt kan jag inte spara? Det blir dimmigt och den säger ”not responding”. Det är inte fullt på disken och jag har provat två olika donglar (dongeln är kopplad till licensen och den ena går ut om 23 dagar).
Jag har startat om datorn.

Vad är det som händer?

Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och plötsligt kan jag inte spara? Det blir dimmigt och den säger ”not responding”. Det är inte fullt på disken och jag har provat två olika donglar (dongeln är kopplad till licensen och den ena går ut om 23 dagar).
Jag har startat om datorn.

Vad är det som händer?
Skulle det kunna vara så att du inte har skrivrättigheter för den filen, har du provat att spara den under ett annat namn eller annan plats?

Skulle det kunna vara så att du inte har skrivrättigheter för den filen, har du provat att spara den under ett annat namn eller annan plats?
Tack för svaret! Jag har sparat den många gånger förut och jag lyckades faktiskt spara den tillslut även om det tog lång tid. Jag gissar att filen bara har blivit groteskt stor…

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver lägga över filer från min gamla till min nya dator (en 500 gb antagligen) till min hjälp har jag en ethernet sladd och...
Svar
4
· Visningar
675
IT & mobiler Har köpt ny mobil efter snart två år med min gamla. Inte självvalt utan den har gett upp. :meh: Kopplade mobilen med datorn och...
Svar
4
· Visningar
581
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 727
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka