Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån mer som har detta problem? Använder ni firefox?
Har samma problem. Det finns ett trick: markera smileyn, sen går det att med pilen (som pekar höger) bläddra förbi.Det går inte att sätta markören efter den smileyn och fortsätta skriva så jag måste skriva klart hela texten och sen sätta in smileysarna.
Testar ... Jaa! Det fungerade!Har samma problem. Det finns ett trick: markera smileyn, sen går det att med pilen (som pekar höger) bläddra förbi.
Har samma problem. Det finns ett trick: markera smileyn, sen går det att med pilen (som pekar höger) bläddra förbi.
Håller med. Det här, samt att om en raderar ngt i texten åker stycket en skriver i upp ihop med det föregående om en skrivit med radbrytning, får mig att gnissla tänder.Jag gör likadant men det är galet irriterande.
Färre och färre använder firefox? Det är ju enda vettiga att använda Den är ju bra! På jobbet tex (vården) använder vi edge, men den krockar med mitt förstoringsprogram (ett hjälpmedel...) Zoomtext, firefox däremot fungerar ypperligt med det, chrome är ok, men lite gnisslig på sina ställen.Tyvärr är detta ett känt problem med textredigeraren som används av forumet. Den är buggig framförallt i firefox.
De som utvecklar forumet har pratat om att troligen byta till ett annat textredigeringsverktyg, men det är inget enkelt byte då den finns integrerad på så många platser i koden, så det lär ta lite tid att byta ut den.
Förhoppningsvis kommer det lite rättningar av de värsta problemen innan dess. Tyvärr är det väl färre och färre som använder firefox vilket leder att vissa struntar i att skriva kod som även fungerar i firefox.