Kan inte öppna länkar!

Lorelie

Trådstartare
Min dator är knäpp... Jag kan inte öppna länkar i nytt fönster, det kommer upp en helt vit sida utan någonting på. Väldigt irriterande :smirk: . Någon som vet vad som hänt?
 
Sv: Kan inte öppna länkar!

Nej, tyvär inte. Låter som det blivit nåt skumt med internet explorer som är väldigt integrerad i systemet. Har dock en lösning. Installera www.mozilla.org Firefox. Stoppar popups och vill du öppna nya fönster trycker du bara på mittenknappen (scrollen).
Riktigt bra webbläsare.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
356
Senast: tott
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 224
Senast: MML
·
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
764

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp