Kan inte någon vänlig Moderator

Sv: Kan inte någon vänlig Moderator

Direktiven från Gunnar är att vara moderatorerna ska vara återhållsamma med sammanfogningar. Melodifestivalen var dessutom helgens stora händelse för många så det är nog svårt att undvika mer än en tråd.

Ett par trådar som startades i går stängdes dock så helt laglöst är det inte.

De trådarna som Carola tar upp ligger på olika forum. Jag kan bara sammanfoga trådar på senior och galopp.

Vilken åldersgrupp skulle du anse ha ensamrätt på att diskutera melodifestivalen;)

Jajajaja....det var bara lite.....väl där ett tag.....jag skyller på PMS eller nåt

:angel: :D

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 572
Senast: sjoberga
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama