kan inte ha dom kvar.... :'(

border_kelpie

Trådstartare
Nu välte dom en kruka för mycket :cry::(

Mamma säger att vi måste sälja våra 2 stycken 1 års blandras katter för att hon tycker dom är för livliga :(..

vet inte vad jag ska skriva dä jag är super ledsen... jo dom välter ca 4 krukor per dag så jag kan förstå henne lite men är det inta vad katter liksom gör :confused:

Men ifall vi ska sälja dom så SKA vi göra en bakgrunds koll på personerna och dom ska säljas tillsammans och vi ska försöka få dom att skriva på ett kontrakt...

Men döm nu inte min mamma för hårt.. vi har en exotic som är lugnet själv och det är den katten som hon är van vid och försäljaren sa att syskonen skulle vara lika lugna.. :angel::eek:

jaa.. det är dom inte... så nu orkar min mamma inte damsuga eller plocka upp blommor längre..

Jag skulle helst se till så att dom fick komma till nån som kunde göra så att dom var inne och ute katter på en gård.. men hur stor chans är det :(

vet inte vad jag ville med detta men men är så ledsen :(

Sv: kan inte ha dom kvar.... :'(

Lite drastiskt att sälja tycker jag. Vi har sex katter och de är jämt i fönstren och universallösningen på nerrivna grejor och blommor heter häftmassa.Jag använder det till mina krukor, lampor, adventsljusstakar och en del prydnadsföremål.Funkar ypperligt.
Lycka till.

Lär dem även att gå i koppel så kan de få gå ut på promenader och få mer stimulans.
Be din mamma testa det och Zanzas förslag så ska hon se att hon slipper välta krukor.

Men hur som helst måste väl katter vara viktigare än växter?

Måste ju hålla med Zanza och Heulwen.. Nog är det drastiskt att sälja. Klura ut en fiffig lösning i stil med häftmassan och be din mamma ge det en chans :laugh:

Jag har också krukvältare men har löst det på så vis att jag bara har STORA tunga krukor som inte välts ner så lätt. Har jag någon gång lite mindre krukor i fönstret så fäster jag dom med dubbelhäftande tejp (inte häftmassa, det håller inte).

Att sälja djur för att dom inte passar in i inredningen är fruktansvärt, man får anpassa inredningen efter djuren istället.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
4 226
Senast: Gumman123
·
Övr. Katt Just nu känner jag mig rätt upprörd så ni får ursäkta om jag skriver lite osammanhängande.. Det är så att en vän till mig pratade med en...
Svar
1
· Visningar
1 031
Senast: Aliche
·
Övr. Hund Nygammal användare som skriver här - enda stället jag vet jag får raka och kloka svar. Vill inte outa för mycket. Kort sammanfattning...
Svar
16
· Visningar
1 888
Senast: huahua
·
Övr. Katt Det känns helt overkligt, jag har nog inte förstått det än. Sent i onsdags kväll försvann hon i mina armar, hon fick det lugnt den sista...
Svar
5
· Visningar
2 272
Senast: tassel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama