Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är väldigt möjligt, läste för några år sen om en kungsörn som tog en tax mitt framför ögonen på ägaren.
Vad är det för örn som finns där? Är det en havsörn borde du inte vara så orolig de föredrar fisk och sjöfågel, skrikörn borde inte heller vara någon fara för de är lite mindre men är det en kungsörn (vilket det låter som eftersom den tar kaniner) är det kanske säkrast att kålla katten inne.
Min fasters katt försvann från gården och hon tror att det var en stor fågel, katten var ung och liten och skrek till och när min faster kom ut så var katten borta.
Läskigt, fast jag har bara sett en ormvråk här (liten) så jag är inte så orolig att samma sak ska hända mina katter.
Hundavel & Ras Just det nämnde jag när vi hade möte med rasklubben nyligen för att diskutera avel osv. Några uppfödare var på plats och det blev prat...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.