Kan ej snabbsvara i Explorer

E

Egonson

Jag har både Mozilla Firefox och nyaste Internet Explorer på datorn, använder oftast Mozilla men ibland krånglar det och då får jag ta till Explorer, som nu då. Bara det att i Explorer kan jag inte använda snabbsvarsfunktionen.
Jag trycker på snabbsvar-knappen som vanligt, då hoppar den ner som den ska men alldeles strax hamnar jag på sidan citat-svar! Likadant om jag trycker på "Ändra", som jag gjorde nyss. Hamnar då i "avancerat" läge.

Är det jag som har fel inställningar på något vis (verkar otroligt) eller är det fler som har problemet?

Sv: Kan ej snabbsvara i Explorer

Hm, jag använder nyaste Explorer och har inte några problem med snabbsvarsfunktionen.

Glömde denhär tråden :o Har fortfarande samma problem dock.

Jag skulle tro att du på något stt blockerar javascript, antingen i webbläsaren eller genom någon typ av säkerhetsprogram, kanske.

Okej. Det låter rimligt, får kika på det.

Internet explorer följer inte kodstandard lika bra som firefox använd firefox o tabba över i IEtab om det behövs

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver lägga över filer från min gamla till min nya dator (en 500 gb antagligen) till min hjälp har jag en ethernet sladd och...
Svar
4
· Visningar
673
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 726
Senast: Araminta
·
S
IT & mobiler Jag har en bärbar dator. När jag skriver dokument använder jag programmet Works (det följde med datorn - har inte installerat Word då...
Svar
6
· Visningar
1 117
Senast: Skuggabaldur
·
Bukefalos Här kommer en lång rad med förslag till förbättringar och rättningar som jag samlat på mig undet mitt surfande här de senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
1 421
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.