Blandrastik
Trådstartare
Jag är Horsware-fantast, men känner att jag skulle behöva ett ombyts-skal till min häst. Då man inte bajsar pengar så tänkte jag att Bucas kunde vara nån krona billigare.
Jag har god koll på skillnaden i Horseware-familjen, kan skillnad på Amigo/Rambo och allt vad det heter. Men Bucas.
Är det nån skillnad på Bucas Smartex Rain och Bucas Smartex Rein Turnout?
Hur jag än läser så fattar jag inte, det verkar som Bucas har fleece eller 50g foder i alla sina täcken? Jag vill inte ha nåt direkt foder, absolut inte fleece.
Det finns ett som heter Irish Turnout -är det nån sorts ekonomimodell?
Är det rent av nån som har både Bucas och Horseware som kan säga om det är lönt att köpa Bucas, eller att man heldre lägger till några hundralappar till ett Horseware?
Jag har god koll på skillnaden i Horseware-familjen, kan skillnad på Amigo/Rambo och allt vad det heter. Men Bucas.
Är det nån skillnad på Bucas Smartex Rain och Bucas Smartex Rein Turnout?
Hur jag än läser så fattar jag inte, det verkar som Bucas har fleece eller 50g foder i alla sina täcken? Jag vill inte ha nåt direkt foder, absolut inte fleece.
Det finns ett som heter Irish Turnout -är det nån sorts ekonomimodell?
Är det rent av nån som har både Bucas och Horseware som kan säga om det är lönt att köpa Bucas, eller att man heldre lägger till några hundralappar till ett Horseware?