Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad då tolka in saker? Du skriver ju själv att en fölning om 2 v stämmer med första betäckningen och att fölning om två månader med betäckning nummer två ...Men gud vad ni hänger upp er på detaljer! Jag har inte skrivit att det är 6 veckor mellan brunster någonstans, så sluta tolka in saker som INTE står!
Att kolla på juvret är ingen exakt vetenskap och jag försökte förklara hur det såg ut, jag har INTE sagt att fölet kommer om 2 veckor.
@Ridinglady Du kan lägga ner ditt prat om ultraljud. Det är inte mitt sto.
Vad då tolka in saker? Du skriver ju själv att en fölning om 2 v stämmer med första betäckningen och att fölning om två månader med betäckning nummer två ...
Dessutom skriver du i ett öppet forum där flera både läser och gör inlägg. Då får du faktiskt tåla allmänna uppmaningar som den jag skrev om att ultraljuda utan att ta åt dig och bli sur.
Jag har en bekant var sto är betäckt vid 2 olika brunster. Hon stod enligt uppgift superfint även vid brunst nummer 2, och var extremt lättbetäckt.
Men nu verkar det som att hon ev har tagit sig vid den första brunsten. Det är ett sto som har fått lite föl innan så ägaren vet ungefär hur hon brukar bete sig. Men nu har juvret svullnat upp och bäckenbanden har varit släppta ett tag. Väldigt perfekt för att vara brunst nummer 1, men på tok för tidigt för att vara brunst nummer 2.
Så vad säger ni, finns det ston som står klockrent och tar emot hingsten trots att de redan är dräktiga? Eller har stoet bara ändrat mönster helt plötsligt?
Jag kommer faktiskt inte ihåg vilket sto tråden handlar om så jag kan inte svara på detHej nyfiken på hur det gick om hon fick i tid för första beräkningen kan du skriva till mig vi privat meddelanden här?
Är lite i samma sits nämligenJag kommer faktiskt inte ihåg vilket sto tråden handlar om så jag kan inte svara på det