kan de hjälpa o ta bort havren?

U

Uddatyp

min häst har massor av energi för tillfället..antar att de e våren och att hon fått massa muskler o bättre kondition..men iallafall så är hon förjävlig att rida ut på just nu..men funkar väldigt bra i dressyren i paddock o manege.

de e just vid uteritter som hon blir helt stirrig och överreagerar på precis allting.

så undrar om de kan hjälpa att ta bort havren helt..?
just nu får hon 1kg havre.
 
Sv: kan de hjälpa o ta bort havren?

Uddatyp skrev:
min häst har massor av energi för tillfället..antar att de e våren och att hon fått massa muskler o bättre kondition..men iallafall så är hon förjävlig att rida ut på just nu..men funkar väldigt bra i dressyren i paddock o manege.

de e just vid uteritter som hon blir helt stirrig och överreagerar på precis allting.

så undrar om de kan hjälpa att ta bort havren helt..?
just nu får hon 1kg havre.

Ger du bara havre? Min häst funkar inte på havre så hon får kraft helt utan havre eller med väldigt lite i innehållet..
 

Liknande trådar

Övr. Barn Anonymt nick Har ett barn på 13 år som har Social Fobi. Det har kommit smygande och kom starkt för ca 1 år sedan. Orsaken är inte...
2
Svar
28
· Visningar
3 836
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 556
Senast: vtok
·
R
Hundhälsa Jag har en gammal tik hemma som är av blandras och är en omplaceringshund. Jag tog över henne när hon var runt 5 år och i år blir hon...
Svar
4
· Visningar
1 417
Senast: Nenne1
·
Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
3 276
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp