Kamillio av Haga

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Caf_Spookie
  • Startdatum Startdatum
C

Caf_Spookie

Hej! Är det någon som har eller vet någon som har/har haft en avkomma från Kamillio av Haga? Om du vet så, hur högt har den tävlat i hoppning? :d

Sv: Kamillio av Haga

Hej! Är det någon som har eller vet någon som har/har haft en avkomma från Kamillio av Haga? Om du vet så, hur högt har den tävlat i hoppning? :d

Om du tittar i tråden om

Svensk hopp-ponnyavel - Finns den??

så var en avkomma efter Kamillo av Haga med i SM finalerna i hoppning.

Såg en avkomma förra året på ungponnychampionaten (korsning). Har för mig att den vägrade ut sig. Sixten hetta han u Pärla e okänd.

Det var samma ponny, Sixten f.1999, korsning e.Kamillo av Haga u.Pärla som var i A-final i SM hoppning kat B.

Hlsn Helena

Det var samma ponny, Sixten f.1999, korsning e.Kamillo av Haga u.Pärla som var i A-final i SM hoppning kat B.

Hlsn Helena

Okej. :) Jag har nämligen en d-ponny som blir 4 år 2007 och jag har hört att Kamillos avkommor är väldigt duktiga hopphästar!:D
Och det märker man redan nu på min..!:d

Hlsn Helena

Okej. :) Jag har nämligen en d-ponny som blir 4 år 2007 (e. Kamillo av Haga) och jag har hört att Kamillos avkommor är väldigt duktiga hopphästar!:D
Och det märker man redan nu på min..!:d

Hej! Jag har en avkomma av kamillo av Haga. Brisko heter han och är född 2005, vi hoppar på lc-lb nivå, men har en solklar kapacitet för högre!:)

Jag har även letat upp några halv syskon med samma pappa (kamillo av Haga), dom hoppar på la till mvs nivå :)

Kamillo av Haga är morfar till denna häst Lucky Duck född 1991

LD95.jpg

vars mor Grytåsa Katitzi var framgångsrik i hoppning.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Hästhantering Någon som vet om man kan ha hästen i en hage där man målat staketet? Faller ju en del färg i gräset under målningen så att säga.
Svar
3
· Visningar
614
Senast: sweep
·
Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 955

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka