lady_vip

Trådstartare
Ni som har vanliga inomhus-kallor, de man kan köpa överallt i alla möjliga färger, vad gör ni när de har blommat över? Kan man klippa av blomsterskottet? Eller ska den vissna ner?

Köpte 2 jättefina lila för 2 månader sen som har blommat bra, men nu blir inte blomsterställningarna alls höga och de gamla börjar bli riktigt tråkiga...

Sv: Kallor?

Har för mig att när jag hade sådana där vanliga vita så kunde jag både klippa ner och låta vara, de växte och frodades som attans ändå.
Behövde dela växterna flera ggr för det växte som ogräs och blommade.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
419
Senast: Unafraid
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 660

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka