Kallblodstravare!!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Sissan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 125
  • Visningar Visningar 11 864
Sv: Kallblodstravare!!!

Mitt ena kallblodstravarsto ska betäckas nu i vår, är det tänkt.
Men det blir en hingst av samma ras.
Stoet är e Texas Per u Lavigga ue Viggo Best.

Immer

Förlåt att jag lägger mig i, men mitt sto ska kanske också betäckas till våren. :) Då jag inte är så insatt i trav aveln undrar jag vem ni tror skulle kunna vara en lämplig hingst baserat på stammen.
E: Forin Brage
U: Heggtussa-Elding

Måste bara fråga vad det är för häst du har, Heggtussa känner jag sen hon varit på stuteri nämligen :) Har du köpt henne av uppfödaren? För trav, eller som ridhäst?

Jag köpte Lill Tussa för ca 1 år sedan av en tjej som haft henne sedan hon var 5-6 mån gammal.

Hon var travtränad, men inte gått lopp eller ens snabbjobbad.
Jag köpte henne eftersom jag var ute efter en trevlig häst att både rida och köra.
Och det är hon :love:

Har haft fullblod tidigare men saknade ju körningen...

Vilkoret för att jag skulle få köpa var att säljaren har rätten att ta ett föl på henne, inom en viss tid.

Har du någon bra bild på Heggtussa? Hur är hon? Vill veta allt!!:)
Skicka gärna ett mail. Ska genast lägga in adressen...

Liknande trådar

Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 692
Senast: Freazer
·
Avel Jag har inga egentliga planer på att betäcka, är bara nyfiken på hur det är så ingen behöver gå i taket :) Men jag kommer ihåg när...
Svar
12
· Visningar
2 550
Senast: Narcissa
·
Avel Efter trettioelva muskelskador så börjar jag tröttna. Till våren tänkte jag ha en hingst redo, ifall att. :meh: helt ärligt, jag har... 2
Svar
35
· Visningar
5 558
Senast: Unafraid
·
Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen... 2
Svar
34
· Visningar
5 344
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka