kallblodstravare som är skäck

SKOGSRÅA

Trådstartare
Halloj :)
skulle vilja ha lite hjälp med en par frågor ang kallblodstravare som är skäckar
är det någon som vet ungefär hur många det finns och som är regade i STC, finns det fler hingstar än Thulielden som har lämnat skäckar,
;)Goa häls Råa​

Sv: kallblodstravare som är skäck

Har sett en skäck och det var i Norge. Jag trodde jag såg fel eller att det var en ponny:D men det var ett kallblod som heter Turbo Pricken efter mjölner kvikk

På denna sida kan du kolla om du vill se fler skäckfärgade kallblod + stammen på dessa

http://blogg.kallblodstam.se/#post1

Själv har jag haft en väldigt färgglad efter Lome Elden. Han var mörkbrun och hade bred bläs, fyra vita strumpor och två jättestora glosögon:D

Superintressant sida:laugh:! Fanns många fina hästar där!

KL
Som redan nämnts lämnade Pål Best färggranna avkommor. (En av dem finns hos mig:), men jag tror inte att han räknas som skäck riktigt)

Senast ändrad:

Tack juvelen och jesse vilken intressant länk jag och morsan lusläste den igår:laugh: anledningen till att jag undrade är att den vackra långbenta skönhet Inka (Hon fanns med i bloggen) står i mitt stall sen i vintras:love::love:
30979228.jpg

30979233.jpg

goa häls;) Råa​

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
565
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
347
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat