corzette
Trådstartare
Jag är en tedrickare av STORA mått ... Har dessutom aldrig "lärt mej" dricka kaffe... Och har hört att det är koffein i Te med men jobbar nu på ny plats vilket ger att jag måste upp 04:30 på mornarna, nu är jag en vanemänniska så det är inte omöjligt MEN samtidigt en def kvällsmänniska = svårt att somna i tid på kvällarna = trött på dagen ..
(Jobbar som väktare = jobbar 7 dagar = upp tidigt, ledig 7 dagar = uppe senare än om jag jobbar)
Så frågan ... Om jag nu ska lära mej dricka kaffe finns det några fördelar / nackdelar med det ? Eller är det generellt bara onödigt
Och nej dricker inte RedBull eller annan "piggelin dricka"... jag dricker normalt te eller saft (värsta fall bara rent vatten
)
(Jobbar som väktare = jobbar 7 dagar = upp tidigt, ledig 7 dagar = uppe senare än om jag jobbar)
Så frågan ... Om jag nu ska lära mej dricka kaffe finns det några fördelar / nackdelar med det ? Eller är det generellt bara onödigt
Och nej dricker inte RedBull eller annan "piggelin dricka"... jag dricker normalt te eller saft (värsta fall bara rent vatten