K.G Holgersson.

Lilla

Trådstartare
Jag blev "käääär" i K. G Holgersson när de visade repotage i vinnare i dag. Vilken människa!!
Hade hoppats på att få se repotaget i repris men icke. Ngn som vet om det finns ngt sätt att få se det igen?

Pappa berättade att han körde våran häst(som vi hade för längesen) när han var två år. Vet inte varför men han körde honom och fler hästar. Han sa att våran var den bästa och skulle säkert springa in 600 000 tusen.( Han kom att springa in 641 000) Ordagrant hade han sagt " Den med sämst stam är den bästa"
Kul att höra.

Hursomhelst blev jag lycklig av att se gubben!

Sv: K.G Holgersson.

Han verkar ju vara hur mysig som helst. Vart också "kär" i honom. Man ville bara krama honom. Synd att han flydde Sverige ;)

Jag har haft förmånen att arbeta med "Holger" i Italien under ett par år på 90-talet och kan bara instämma i era lovord!

Han är en fantastisk hästkarl med en nästan magisk förmåga att köra knepiga hästar och ta fram det bästa ur dem.Dessutom är han en varm person som sänder ut god energi till de runt omkring honom.

I mina ögon en legend,fast levande!:love:

dumma jag missade repotaget, finns det ingenstanns på internet man kan se det ?? :cry:

Jag har haft förmånen att arbeta med "Holger" i Italien under ett par år på 90-talet och kan bara instämma i era lovord!

Han är en fantastisk hästkarl med en nästan magisk förmåga att köra knepiga hästar och ta fram det bästa ur dem.Dessutom är han en varm person som sänder ut god energi till de runt omkring honom.

I mina ögon en legend,fast levande!:love:

När gjorde du detta? Jag praktiserade hos honom runt -97.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka