JW täcke?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 220
F

Fladde

Hur är JW täckena i storlekarna och vad kostar dom?
Hur är samhetstäcket?
Blir det fult efter användning?

Har nämligen lakt undan ett på FHS som ska hämtas imorgon.

Sv: JW täcke?

Har inget JW täcke, men ett sammetstäcke av annat märke, som jag är jättenöjd med. Har det som transport/tävlingstäcke, det funkar bra. Blir inte fult efter anv.

Okej vad bra kanske vågar satsa på ett sånt då:)
Det finns ju i flecce med men med annan färg på kantbandet.

Fördelen med sammeten är att det inte blir elektriskt på samma sätt som fleece. Tycker också att fleecen tenderar att nopra, men jag har iofs bara fleecetäcken av billigare märken så det kanske beror på det också.

Tror inte det beror så mycket på priset ifall fleecetäckena blir noppriga eller inte....

Jag har bl.a. ett billigt från B***s som trots att det är använt i flera år inte är det minsta noppigt....det är däremot det som kostade nästan 500:-....

Du får fråga Sabina, hon har JW-täcken till F & H :p

jag har ett sammets täcke (JW)
tycker de e skitbra:D andas och så oxå..
har använt mitt ganska ofta och det har inte blivit fult. tvättade de för nån dag sen oxå! och det blev inte fult efter det!
kan verkigen rekomendera det! tycker de är normala i storlekarna

svea08_ skrev:
jag har ett sammets täcke (JW)
tycker de e skitbra:D andas och så oxå..
har använt mitt ganska ofta och det har inte blivit fult. tvättade de för nån dag sen oxå! och det blev inte fult efter det!
kan verkigen rekomendera det! tycker de är normala i storlekarna

Har köpt ett nu:)

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 412
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 327
Utrustning Hur är dom i storleken? Har mätt ryggen och han ska ha 135 i längd, dock så nu när jag fick hem ett (billigare slit och släng från...
Svar
0
· Visningar
518
Senast: Fibusen
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
918
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka