julshows film.

snigelfarmor

Trådstartare
Nu har jag fixat min lilla film. Kolla extra på den svarta hästen med vita benlinor, för det är jag o Donna Dior. :love: sen i mitten så kommer lille Clicken in med Nora och drar en repa för att visa fart o fläkt i körsporten, och det gör han väldigt bra. Han är så härlig!

Ni får ursäkta kvalitén, men den blev så om man komprimerade den från 111 mb till 16 :)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: julshows film.

Tack för att vi fick komma ;) Jättekul att se, tur att du hade benlindor, Donna syntes bäst :D
Lotta

jätteroligt med körhästar på julshowen! Synd bara att filmen är så mörk så man inte ser nåt!:( Såg dock Donnas vita benlindor bra!:D

Ja, skitkvalité, har bättre kvalite men då tar det lång tid att ladda hem. För er med 10 mbit har jag en länk:

Senast ändrad av en moderator:

Jobbigt! Jag kan inte se!! Nåt konstigt om att den inte hittar den... kan du inte maila den till mig om det går?

Om du orkar vänta i 40 minuter så kan du få via msn. Fast jag har inte din msn. Min är Snigelfarmor.

Jag såg den nu på den andra länken! Jäkligt mörkt... Donna var riktigt stilig där, hon får som nån uppvisningsform på nåt vis! Fast denna film kanske inte var nåt bra exempel på hur körhästarna ska kunna stå blixt stilla:rofl: :rofl: Det ska finnas en film på hela julshowen som kanske har bättre kvalitet!

Nora skrev:
Jobbigt! Jag kan inte se!! Nåt konstigt om att den inte hittar den... kan du inte maila den till mig om det går?
Haha, nu vet du hur det känns! :D
:rofl:
Jag såg iaf och om det skulle vara problem med backen, så fungerade den ju utmärkt i filmen. Fast det såg ju kanske inte ut som du hade önskat back just där ;) :D

Jo, jag tänkte köpa den. Har inte ni förra årets?

menar du att min häst går som ett ök annars ?? Jag svarar själv tyst på den frågan :) Hon hade den snyggaste galoppen jag nånsin sett i slutet där. jag var så jäkla glad över henne. Man kan alltid lita på att hon gör sitt bästa i det ridhuset. Vll inte lämna tillbaka henne..:cry:

Senast ändrad:

Nej då! Men hon sträcker som på sig lite extra och ger det där lilla extra av sin energi!

haha...jag ska genast gå upp och se om jag får igång datorn!!

Den startar inte!! :devil: Har du provat samma länk på nån annan dator?

Aaa, det funkar inte där heller. Du bara MÅSTE skicka den till mig!!! Få igång den där dumma datorn nu!!! :bump:

Har satt brorsan på det... den är skum, den startar sig bara halvt sen slutar den... Gillar inte datorer som krånglar!!

Nu är den igång! Håller på att skicka den till dig nu (håll tummarna att det funkar!!)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2024

Omröstningar

Tillbaka