Julen rullar på. Jag har tittat/lyssnat på Kalle, ätit julmat och godis, eldat i både vedspis och kamin så jag har fått varmt även i vardagsrummet. La mig på soffan och min stora söta fluffiga katt kom och la sig på min mage. Och på datorn pågår en julkonsert.

God jul @Wille 🎅🏻🎄. Här avslutas kvällen med Sune på tv:n. Jag skulle vilja äta nåt gott ännu men är för mätt:meh:. Funderar på att värma lite glögg. Låter skönt hos dig med eld i både kamin och vedspis, och katterna som sällskap😍

God jul @Wille 🎅🏻🎄. Här avslutas kvällen med Sune på tv:n. Jag skulle vilja äta nåt gott ännu men är för mätt:meh:. Funderar på att värma lite glögg. Låter skönt hos dig med eld i både kamin och vedspis, och katterna som sällskap😍
God jul själv. 🎅 🎄

Här börjar det nästan bli för varmt i huset. Kanske dags att börja förbereda läggdags.

Har julklappsskam idag. Känner att jag får mer än jag ger. Fick en amaryllis från extrajobbet. Av mamma fick jag pengar till en varmluftspistol. Mig själv gav jag trisslotter. Och nu hörde grannen av sig och sa att hon skulle komma över med en present.

Blev lite mycket där känner jag.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Att skaffa katt har inte riktigt blivit som jag räknat med. Det har blivit bättre. Det finns alltid någon katt tillgänglig att gosa med...
Svar
18
· Visningar
1 486
Senast: tuaphua
·
Hästvård Jag har ägt min häst, hbl sto på 11 år i ca 8 år. Lite historik: I februari fick hon ett riktigt allvarligt kolikanfall och jag hade...
Svar
2
· Visningar
1 190
Senast: cactuspower
·
Övr. Hund Denna texten berör mig så otroligt mkt och jag gråter varje gång jag läser den:cry: :cry: :cry: När jag var valp, underhöll jag dig me...
Svar
12
· Visningar
1 241
Senast: Ämelie
·
Övr. Katt Idag drabbades jag av akut KÄRLEK till min lilla femveckor gamla Fluffe. Så söt och gosig att hjärtat vill brista och man blir helt...
Svar
4
· Visningar
787
Senast: eldione
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama