Julklapp till 3-mån bebis?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lupin

Trådstartare
Utöver kläder...och nallar...för det har hon fått en drös av redan! Finns det öht något vettigt man kan ge en knappt 3-mån bebis första Julen? Gärna nåt som kan sparas som minne och förhoppningsvis betyda nåt i framtiden. Ett smycke kanske? Fast till en något större tjeje då antar jag...? Det är min brorsdotter det handlar om!

Bild på underverket i min famn!

En till!

Linnea är drygt två veckor gammal på bilderna...så hon har vuxit lite sen dess...född 30/9.

Sv: Julklapp till 3-mån bebis?

Min Astrid, som nästan är 3 månader till jul, önskar sig ett fotoalbum!

Ett presentkort till föräldrarna att köpa något lite senare som hon behöver kanske :)

Eller en fond, så små barn brukar få presenter i fullkomligt överflöd, sen när de blir några år tycker inte allmänheten det är lika roligt att ge längre?

Jag är nog lite tvärtom. Tycker det är roligare att ge presenter till något äldre barn, som har mer ut av det! Har redan tänkt ut vad hon ska få i framtiden (inte aaaalls hästinspirerat haha!), men just nu står det still. Har ifos köpt en barnbok med en historia om tomten, där bilderna reser sig upp liksom när man bläddrar. Men den är nog också eg tänkt för lite större barn. Kläder o nallar har hon ju redan fått i överflöd. Det lutar åt ett litet smycke eller möjligen en peng. Känns bara så fantasilöst med pengar.

Varför inte ett "kit" för fot- eller handavtryck? Man hittar reklam om sådana i de flesta föräldratidningar, bara att kolla bland annonserna på sista sidorna....

Aha! Ska kolla upp om jag hittar nåt sånt. Måste vara hög tid om man ska beställa saker som ska skickas hem? Får luska lite så att de inte redan har gjort nåt sånt...

Tack för tipset!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka