JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Julia och Stella började bäst
Moderator
Hästnyheter
Nu har jakten på biljetter till Scandinavium börjat - för många av de unga hoppryttarna är det vinterns stora uppgift, att kvala till...
Hästnyheter
Stella Röhlcke tog sig till Scandinavium som bästa ryttare efter de sex kvalen i Krafft Young Rider Cup runt om i landet. I Göteborg har...
Hästnyheter
Hugo Wihlmark vann första kvalet i Krafft Young Rider Cup och har tagit sina första steg mot Gothenburg Horse Show 2018. Den andra...
Hästnyheter
Morgondagens vinnare har korats i Göteborg. Bäst av juniorerna i Scandinavium var Julia Hallberg med 19-åriga Rolex som mötte halva...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ibland är det lite spännande med vilken koll (eller bristen på koll) som hundägare osv har :p
En vän till mig har precis blivit dagmatte...
Red_Chili
49 minuter sedan
Svar: 1 076
Visningar: 62 533
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag har beställt köttkycklingar som jag ska hämta om någon vecka.
Vi har däremot fått rätt mycket råttor, så jag ska försöka göra mig...
Pilot
Idag kl 11:55
Svar: 1 928
Visningar: 185 049
Djur
Oseriös avel 2023
Svar: 1 796
Visningar: 174 561
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Man har ju inte ens för människor lyckats särskilja olika fysiologiska reaktioner för närliggande men ändå distinkta upplevelser. Tex så...
MiniLi
1 minut sedan
Svar: 451
Visningar: 22 335
Grenar
Distansritt
Islandshäst Varför är det så fel i islandshästvärlden att rida långturer? Jag har startat några clear round i distanritt och får höra av...
Novisis
14 minuter sedan
Ridskor för barn
Utrustning Dom här har min dotter. Vi är inne på andra paret. Var typ dom enda jag hittade som fanns i mindre storlek...
clusia
41 minuter sedan