Julbock till hästen

Gammeln

Trådstartare
Jag tänkte köpa en julbock, stor som en fölunge och ställa in den i hästen box som sällskap. Jag tror han skulle uppskatta lite sällskap. Frågan är bara om den ska vara gjord av granris eller halm. Nån som har prövat detta? Har eran häst uppskattat julbocken?

Sv: Julbock till hästen

Har Gammeln gått och blivit troll?! :rofl: Det var ungefär vad jag tänkte när jag såg tråden. Men om du är seriös så har jag inget bra svar. Det känns som att den "fölungen" inte kommer existera så värst länge oavsett vilket material den är tillverkad i. :crazy:

Mina hästar skulle nog uppskatta vilket som (och äta upp den).:D:D

Kanske har missuppfattat årtalet och tror att julkalendern i år är "Trolltider".:idea:

Mja, jag reagerade mest på att det lät som en trolltråd; "Jag tänkte köpa en julbock åt min häst, jag tror att han skulle uppskatta sällskapet". :crazy: :rofl:

Har Gammeln gått och blivit troll?! :rofl: Det var ungefär vad jag tänkte när jag såg tråden. Men om du är seriös så har jag inget bra svar. Det känns som att den "fölungen" inte kommer existera så värst länge oavsett vilket material den är tillverkad i. :crazy:
Men han måste väl se att det är ett djur och djur äter man ju inte upp :crazy:. Den kostar ju mig ändå 800 spänn på julmarknaden

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 364
Senast: Stergo
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
929
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 495
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 773

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka