Jr Broline avkommor -finns bilder?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Picasso
  • Startdatum Startdatum
P

Picasso

Hej där ute i cyberrymden. Vi har en underbar valack efter Jr Broline och skulle så gärna vilja se bi:bump:lder på era hästar efter denna hingsten. Gärna info om homom oxå. Vi är nämligen helt novisa på travishästar och deras stam. Vi har vår som kör och ridhäst. En underbar individ med mkt hög ridbarhet. :bump:

Sv: Jr Broline avkommor -finns bilder?

hej hej!
min syster har en 14 årig valack efter J.R. broline, Heavens Game "Gemet" u: Nama hanover. Han används som ridhäst & utbildas inom western. En trevlig herre som tyvär inte fungerade på travet, men lika glad är hon för det!

slänger in bilder också!

1619d7f1e5c6744aa5f2fd740d587db6_447_370.jpg

face921c8eda5c61c0d7df62303f6160_388_500.jpg

Jättefin kille. liknar vår i kroppen men vår har lite kraftigare hals. Tack så mycket för bilden. Fler som har bilder? Vår äe e. JR Broline. u. Quillity´s Pride. morfar. Nevele Pride. Vår funkade bättre som ridhäst än på bana. Hade för lätt för galoppen:p

världens klokaste och trevligaste märr:
20403407.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Så många som tittar men ingen har avkommer, eller?:angel:

Jag har en storväxt dam med lite myror under skinnet. Lite PMS besvär ibland och har ofta lite väl bråttom överallt. Besitter tre bra gångarter och hon har hög ridbarhet som jag just har kunnat börja plocka fram lite, har ägt henne sedan november 2006. Hon var då tunn, hade proteinbrist och lättare sadeltvång, ett jäkla humör och hyperstressad över allt. Gått som ridhäst sedan hon avslutade sin icke påbörjade travkarriär som 5-åring. Kvalade bara en gång. Nu har hon landat här på jorden och börjar bli den häst jag vill ha :love: En väldigt speciell dam som har en självklar plats i mitt hjärta!

Används mest till ridning (skogsridning & dressyr), har även kört henne lite och tömkört en hel del.

Född 1996, 168 cm ue.Vibrante uue.Smithy's Pride

Bildbomb!

Första dagen
7071489.jpg

7071490.jpg
7071491.jpg

sommaren 2007, början av bete, stod sedan skadad pga spark på hasen hela sommaren och hösten, sattes igång försiktigt under hela vintern med skritt.
11253397.jpg

hösten 2007
14933514.jpg

15317261.jpg

Mars 2008, här har jag just börjat sätta igång henne på allvar
19415440.jpg

Mars 2008, första galoppen uppsutten (frivillig)
19415448.jpg

dressyr april
19868529.jpg

dressyr maj
20284113.jpg

20284114.jpg

och en bild från 12 maj, hästen till vänster
20479269.jpg

hoppjerkan
20479270.jpg

Vilken utvecling!:d Älskar flygarbilden:love:;):love: påminner om vår gummiboll till häst. Tack för all info Zussi:bow:

Vi har en valack som har J.R Broline som "farfar". Jag har inga bilder på pappan (Navajo Santino), men här är länken till Navajo Santino's ägares hemsida:

www.freewebs.com/navajosantino

Kan göra en liten uppdatering, nu ser hon ut som en riktig häst!

22881923.jpg

22880398.jpg

24014925.jpg

Wigwambam
E: J.R Broline
U: Beauty Love

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto som jag haft i 11 år, hon är 19 år, haft 2 avkommor tidigare. Hon har knappt tävlat pga mina dåliga nerver men hon har...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 712
Senast: pastejja
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 548
Senast: MattiZ
·
L
Avel Nu läser jag igenom min rubrik och tänker för mig själv hur frukstansvärt dum denna rubrik faktiskt låter, men faktum kvarstår att jag...
Svar
10
· Visningar
1 883
Senast: tanten
·
C
Avel Hej! Tänkte kolla här om det är någon som har lite tankar och idéer om vilken hingst jag bör betäcka mitt sto med.. Stoets stam...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 271
Senast: SussiLull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar