- Svar: 12
- Visningar: 568
I början av 2025 får danske Andreas Helgstrand tävla igen. Det innebär att danskens topphäst Jovian har lämnat svenske Patrik Kittel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, tycker synd om Cathrine Laudrup Dufour som är fast mitt i allt.Alltså dansk dressyr har verkligen gått från att vara ett ganska otroligt fenomen till att vara bland det sämsta med dressyrsporten.
Fast jag gillar henne mindre och mindre. Munnen på Freestyle är inte värd poängen de får. Helt otroligt att hon får 10or på piaff där en ser domaren genom munnen på hästen.Ja, tycker synd om Cathrine Laudrup Dufour som är fast mitt i allt.
Det har du rätt i, det hästen visar den sämsta av hennes ridning. Som om hon släppt sig själv för att visa på bra resultat med en häst alla gillar.Fast jag gillar henne mindre och mindre. Munnen på Freestyle är inte värd poängen de får. Helt otroligt att hon får 10or på piaff där en ser domaren genom munnen på hästen.
Ja precis! Det känns inte alls så där glatt och äkta som det gjorde med Cassidy.Det har du rätt i, det hästen visar den sämsta av hennes ridning. Som om hon släppt sig själv för att visa på bra resultat med en häst alla gillar.
Nej, verkligen inte.Ja precis! Det känns inte alls så där glatt och äkta som det gjorde med Cassidy.
Fast är inte den munnen förstörd innan den kom till Cathrine? Kommer inte ihåg hur det sett ut innan tänker om det är ett befäst beteende är det svårt att få den att stänga munnen hur mkt man än försökerFast jag gillar henne mindre och mindre. Munnen på Freestyle är inte värd poängen de får. Helt otroligt att hon får 10or på piaff där en ser domaren genom munnen på hästen.
Letade upp en gammal film med Charlotte. Inte perfekt mun, men otroligt mycket bättre!Fast är inte den munnen förstörd innan den kom till Cathrine? Kommer inte ihåg hur det sett ut innan tänker om det är ett befäst beteende är det svårt att få den att stänga munnen hur mkt man än försöker
Letade upp en gammal film med Charlotte. Inte perfekt mun, men otroligt mycket bättre!
Håller helt med dig. Jag tror Freestyle gått på ännu högre % idag om Charlotte hade fått ha henne hela vägen.Jag tycker Charlotte rider betydligt bättre än Dufour och med mkt bättre kontakt. Dufours hästar tycker jag alltid har en tendens att släppa kontakten och hamna bakom hjälperna. Charlottes hästar är ju alltid väl framme på hjälperna anser jag.