Alindra2000
Trådstartare
Jag satt och kikade igenom mina journaler i ett helt annat ärende och såg då att det fanns journaler från när jag låg på BB-hotell när jag fått barn. Såg att jag hade 3 osignerade journaler från samma tidpunkt av samma barnmorska (detta är alltså inte nyligen. Men först nu som jag så det). På en stod det : Huvuddiagnos: Psykisk störning eller beteenderubbning i den egna sjukhistorien. (ingen mer info efter det, utan bara det)
Jag fattar ingenting? Vad betyder det? Alltså jag har ingen bakgrund med något sådant och har ingen aning om vad det ens skulle kunna syfta på? Någon som är lite haj på sånt? Eftersom hon hade skrivit 3 helt olika saker samma tidpunkt, varav de andra två stämmer känns det ju nästan som hon gjort ngt fel?
Jag fattar ingenting? Vad betyder det? Alltså jag har ingen bakgrund med något sådant och har ingen aning om vad det ens skulle kunna syfta på? Någon som är lite haj på sånt? Eftersom hon hade skrivit 3 helt olika saker samma tidpunkt, varav de andra två stämmer känns det ju nästan som hon gjort ngt fel?