roge

Trådstartare
Hej!!
nästa vecka funderar jag på att åka på en föreläsning om john more. men började fundera.. pratar han svenska.. är det någon som har varit på hans föreläsningar och vet hur de var.

Sv: John more

Hej!
John Moore kan lite svenska ord men han pratar för övrigt lugn amerikanska...han e lättförtåelig då han gestikulerar mycket.Jag var på en av hans clinics för ett år sen och tyckte han var jättekunnig.
Jag skulle gärna gå dit igen om jag hade chansen! //m

Hej!
När jag var på en kurs hos John Moore så pratade han inte svenska. Men han kanske har lärt sig lite nu ;)! Jag tyckte att han var duktig! Han tillrättavisade min häst ordentligt :crazy:, men han är lite "gåpåig" också...!

Han pratar bara eng men hans fru är svenska har jag för mig och tror hon översätter:)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
402
Senast: IngelaH
·
Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
855
Senast: Roxy
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
529
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
521

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras