Jobbig Katt!!!!!

Pallas_Athena

Trådstartare
jag kan inte ens sitta vid datorn o skriva hon går på tangentbordet o gosar med skärmen o min näsa,spelar ingen roll hur mnga ggr ja lyfter bort henne hon ska fortfarande upp på bordet o gosa :rofl:

ahh hon e söt men jobbig :p

ngn annan som har samma problem??

Sv: Jobbig Katt!!!!!

Jag har exakt samma problem med min kattunge, men hans favoritsyssla just nu är att ligga på dataskärmen(tur att man inte har en platt skärm), och så leker han med muspilen.
Men sen hjälper han gärna till och skriver en massa också ;)

Jag har en som är 9 år och en som är 6 år som är likadana. Datorn skriker när de ligger på alla knappar samtidigt, de skriver mysko meddelanden i mina mail, de rubbar inställningarna i Internet Explorer, m.m. Det är bara att stå ut......

Den yngre katten hoppar inte upp om jag ser att hon är på väg o sätter handen framför henne o säger nej. Men den äldre skiter högaktningsfullt i min hand o hoppar bredvid den i stället o stångar mig i ansiktet.

Kom ihåg: Katten bor inte hos dig, DU bor hos katten. ;)

Oja.. Turbo har kommit på att det finns ingenstans som han sover så gott på, som över hela tangentbordet.
Fast bara då jag sitter vid datorn naturligtvis .. annars ligger han aldrig där.

Knaskatt! :)

pallas_athena skrev:
jag kan inte ens sitta vid datorn o skriva hon går på tangentbordet o gosar med skärmen o min näsa,spelar ingen roll hur mnga ggr ja lyfter bort henne hon ska fortfarande upp på bordet o gosa :rofl:

ahh hon e söt men jobbig :p

ngn annan som har samma problem??

Hehe de ska ju va jobbiga, det är ju det som är charmen :)

*Lånar knapp*
Jo tack, allt det känns igen... Katterna ska ha all uppmärksamhet. Mamma kan inte skriva ut räkningarna (katter är viktigare än räkningar, ni vet... :smirk: ), jag fick aldrig läsa läxor ifred när jag gick i plugget (samma orsak som med räkningarna), när matte stickar halsdukar är det ju så varmt och mjukt att ligga på den halvfärdiga stickningen och då och då knuffa ner mattes garnnystan på golvet :angel: . Teven är en favorit oxå.
Vad gäller datorer så har vi haft en katt som pissade på musmattan :eek: , två eller tre som knuffar undan ens hand från musen och ytterligare en som gillar att skriva ner en privat hälsning (.....DDSSDGhFHJ<<<-.x456400) till mina vänner i e-posten :crazy: .
Finns det något charmigare? :confused: :cry:

nja, inte vid datorn men i stallet.. min ponny orkar inte med att dom är i hans ben oo ska gosa jämt så nuförtiden lyfter han helt enkelt bort dom i svansen, men dom kurrar när dom hänger i det gräppet också.. :rofl:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
4 013
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 963
Senast: Tofs
·
Övr. Katt Hej alla! Jag har en gammal katt. Hon har alltid varit lite speciell och som liten tippade jag på att hon inte skulle bli särskilt...
Svar
5
· Visningar
1 902
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt För att undvika att fullständigt kapa en annan tråd som jag känner mig skyldig till att den spårat lite, så startar jag den här tråden... 2
Svar
31
· Visningar
3 631
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka