Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet nog ingen som har verksamhet som går runt om det endast är massage nuförtiden eller ens någonsin. Massage enbart på häst är inte hållbart verksamhetsmässigt . Du behöver vara utbildad equiterapeut om det ska gå runt frågar du mig . Dvs högt utbildad och kunna behandla hästar utifrån det . Laser, akupunktur, kiropraktiskt .Utvidgar frågan något även till er som använder massör till sin häst.
Är det något som ni gör regelbundet? Syfte? Vilka krav ställer ni på den som gör jobbet? Vad anser ni vara ett rimligt pris för en behandling?
Utvidgar frågan något även till er som använder massör till sin häst.
Är det något som ni gör regelbundet? Syfte? Vilka krav ställer ni på den som gör jobbet? Vad anser ni vara ett rimligt pris för en behandling?
Om jag anlitar någon till min häst så vill jag ha valuta för tid, energi och pengarna jag lägger ner på detUtvidgar frågan något även till er som använder massör till sin häst.
Jag får dock uppfattningen här att det inte är så vanligt att man använder t ex massage som friskvård utan att man istället väljer andra metoder och oftast om hästen redan har ett problem av något slag.
Utvidgar frågan något även till er som använder massör till sin häst.
Jag får dock uppfattningen här att det inte är så vanligt att man använder t ex massage som friskvård utan att man istället väljer andra metoder och oftast om hästen redan har ett problem av något slag.
Tack till er som har svarat.
Jag funderade lite eftersom jag själv har bokat in massör till min häst under den kommande veckan. Massören i det här fallet håller på att utbilda sig och det är en utbildning på fyra terminer. Min häst, som är helt frisk och inte har har några fysiska problem, kommer alltså vara övningsobjekt.
Blev också intresserad eftersom jag själv har hållit på mycket med friskvård för människor och har licens som personlig tränare och kostrådgivare i bagaget. Jag gillar tänket om att jobba förebyggande.
Ska nog inte ge mig in på den banan isåfall och slösa bort två år på utbildning.
Någon här som gör det? Vad har du isåfall för utbildning? Lätt eller svårt att hitta kunder?
Någon här som gör det? Vad har du isåfall för utbildning? Lätt eller svårt att hitta kunder?