Jippiie!! Första steget mot räddningshund avklarat!!

Sv: Jippiie!! Första steget mot räddningshund avklarat!!

Åh, ni blev det? Vad kul, jag undrade just. du har pm förresten!

Grattis!!:bump::bump:
Hoppas jag å Lillan får börja vår utbildning med:)

Sv: Och nu är även tredje steget avklarat!! (delprov 2)

Grattis!! Åh vad jag skulle vilja köra räddning!! Men jag har inte haft möjlighet att göra det alls :) Men en dag kanske...

Extra roligt så klart att du har Labrador!! :bump:

Gabbi (du har PM förresten), Red_Chili, startpompe (javisst är han fin, min lille turbo-labbe:D), Ambra (jag hoppas oxå att du får börja utbildning) och Brandgul (det är väl klart man kör Lotus=labbe;)): Tack för hälsningarna! :bump:

Stort GRATTIS. Vad roligt. Önskar er all lycka till:)

Glömde säga att jag tycker du har en mycket vacker Labbe=)

Grattis gud vad roligt för er.. Tycker det verkar jätte spännande och roligt,sen är det kul att hitta en gren som man känner själv att man passar i och framför allt där hunden kan göra sitt bästa. Lycka till och hoppas det går bra för er:D

Glömde säga att jag tycker du har en mycket vacker Labbe=)

Atlas tackar och bugar för komplimangen:D (och hans matte blir bara mer och mer odrägligt stolt över sin lille vackre pojk:love:)

Grattis gud vad roligt för er.. Tycker det verkar jätte spännande och roligt,sen är det kul att hitta en gren som man känner själv att man passar i och framför allt där hunden kan göra sitt bästa. Lycka till och hoppas det går bra för er:D

Tack!! Jag är överlycklig att jag hittat en "gren" som passar mig som handen i handsken; jag älskar att utmana mig själv, älskar att jobba med min hund och framförallt vill jag känna att det jag gör med hunden ger någon verklig nytta. Mitt mål på sikt är absolut att komma med i internationella styrkan, men det är mycket som kan fallera på vägen.

Och sen har jag förmånen att få vara med i en underbar grupp av människor som tränar tillsammans, de är som min andra familj.:love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka