jippie hon kom 2:a

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare cämela
  • Startdatum Startdatum
C

cämela

Lopp 1: 2140 1) Kipkosgei, Mauri Jaara, 19,7 (35) 2) Inbyflickan, 19,7 (94) 3) Lönshults Camin, 20,4 (79) 4) Blessing, 20,7 (534) 5) Jalla Jalla Sting, 20,8g (108) 6) San Diego, 21,0 (358). Opl: Dacing Laday (357), Blueweed (75), Dragster Queen (524), B.W.T.Blame d9g (179), Amiral W.F. dug (27). Vinnartid: 1.19,7. Odds: 3,56. Plats: 1,98-2,22-1,91.

Kipkosgei (Mauri Jaara) tog sats från kön efter 400 meter och fick överta ledningen utan strid 1 500 kvar. Tufft utmanad över upploppet men sträckte ärligt på sig och vann knappt. Inbyflickan tog hand om ledningen men släppte efter drygt 600 meter. Klev fram utvändigt ledaren i sista sväng och såg länge segerfarlig ut men fick aldrig grepp. Positiv i första felfria loppet.

Sv: jippie hon kom 2:a

Vad fantastiskt kul! grattis! :bump: Min häst ska starta ikväll...men jag är försiktigt optimistisk pga. ny balans. Håll tummarna för oss!

Grattis "Cämela" och Lycka till "B-pålle"....tummarna hålls !!!!!!!!

jo jag är så glad äntligen verkar poletten trillat ner. petter sa det med öppet huvudlag vinner jag det där. så det är väl bara att testa det nästa gång. ;)

hoppas hästen går bra ikväll. ska hålla tummarna!

isz: tack tack känns så kul.

Jag åker till skeå och kollar in pålles pålle, har en från vårat lilla stall som startar i DD-1 som jag måste ner och hålla tummarna för! (hyresvärdens häst) Drar till stallet nu för att göra iordning honom så lastar vi vid fyra...

Oj vad jättekul!!! :banana: :bow:

Har du flyttat ned nu?

Håll Tömmarna,ikväll startar vår kuse......... :eek:

Håller tummarna för dig!!!!
Så får du göra dito för oss..... :eek:

tack så mkt! japp är bara hemma över helgen. håller tummarna!

ghost: ja jag ärsåglad sista fristarten kan det bli mer passande? haha

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen
  • Uppdateringstråd #2
Tillbaka