• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare miffogreta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 090
M

miffogreta

en valp är bokad :banana:
det blev en engelsk springer spaniel, kommer att födas runt 19/4 så vi får hem voffsingen veckan före midsommar!! :love:
förmodligen en hane å förmodligen lever/vit :smirk: inte den färg jag önskade men sak samma.. alla hundar e fina! :idea: (utan lampa)

haha, vänta 6 månader till så ska du se precis hur roligt det kan vara :devil:

nej, men glöm inte att fota fota fota, det är så himla kul att titta på bebisfoton när hunden blir äldre :)

Det tycker du nu ja :D Närå!
Säger som andra ta maaaassor av kort!!... och kom ihåg att lägga in några här! ;)

hehe, joo.. det kan säkert bli jobbigt.. men jag tror att i det stora hela kommer vi att få stor glädje av den lilla söta hunden, som någon gång blir en stor söt hund :)
vi ska knäppa en jääädra massa kort :) å lägga ut vissa här!

vi ska åka o titta på en liten Jack Russell valp på tisdag! *hoppar och studsar* längtar!

och om vi fastnar får vi hem den redan v. 12!

Ååååå grattis!!!
Du har gjort perfekta rasvalet!!!
Vill också ha en "ny" min springer är elva nu och sover mest...
Men du du bor ju i Uppsala :idea:
Lova att du hör av dig om du blir trött på pyret nån dag! :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 302
Övr. Hund Hej gänget! Jag är förkyld och har för mkt tid och därför passar jag på att ställa en fråga /göra em tråd 🤣. Som några vet så skaffade... 2
Svar
26
· Visningar
4 501
Hundhälsa Hej! Jag har en Bc hane på 2.5år som precis var inne för kontroll av sina tänder. Han har tandsten på typ alla sidotänder, vi snackar...
Svar
2
· Visningar
1 401
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
12 088
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka